10 ulubionych filmów
napisał/a:
tajla
2009-02-04 15:07
Czekolada
Znamie
Forest Gamp
Goryle we Mgle
Przemineło z wiatrem
Życie jest piekne
Nigdy w życiu
Miasto Aniołów
Zielona Mila
Gdzie jest Nemo
Znamie
Forest Gamp
Goryle we Mgle
Przemineło z wiatrem
Życie jest piekne
Nigdy w życiu
Miasto Aniołów
Zielona Mila
Gdzie jest Nemo
napisał/a:
Misiaq
2009-02-04 16:14
1. Miś
2. Alternatywy 4 (nie wiem czy serial też może byc??)
3. Band of Brothers (kolejny serial)
4. Forest Gump
5. Filadelfia
6. Czas apokalipsy
7. Dzień świra
8. Seksmisja
9. Gladiator (zawsze płaczę )
10. Ptasiek
2. Alternatywy 4 (nie wiem czy serial też może byc??)
3. Band of Brothers (kolejny serial)
4. Forest Gump
5. Filadelfia
6. Czas apokalipsy
7. Dzień świra
8. Seksmisja
9. Gladiator (zawsze płaczę )
10. Ptasiek
napisał/a:
~gość
2009-02-04 16:41
1. Żywot Briana :D :D :D
2. Equilibrum
3. Star Wars a co :D
4. LOTR - książka ale film też fajny i zawsze jak leci to chętnie oglądam :)
5. Forest Gump a nie gamp tajla, ;)
6. Zielona Mila
7. Skazani na Shawshank
8. Milczenie owiec itd ;P
9. Leon Zawodowiec
10. Pulp Fiction i w ogóle Quentin Tarantino :D
a poza tym jeszcze:
11. Lśnienie
12. Donnie Darko
13. Adwokat diabła - i genialna rola Al'a Pacino
14. Matrix ale tylko 1 cz. :)
15. Wywiad z wampirem :)
16. Underworld
17. Przerwana lekcja muzyki nie wiem czemu - po prostu mi się podoba :)
itd. :) długo bym wymieniała :P
[ Dodano: 2009-02-04, 16:43 ]
a z bajek Kung Fu Panda
2. Equilibrum
3. Star Wars a co :D
4. LOTR - książka ale film też fajny i zawsze jak leci to chętnie oglądam :)
5. Forest Gump a nie gamp tajla, ;)
6. Zielona Mila
7. Skazani na Shawshank
8. Milczenie owiec itd ;P
9. Leon Zawodowiec
10. Pulp Fiction i w ogóle Quentin Tarantino :D
a poza tym jeszcze:
11. Lśnienie
12. Donnie Darko
13. Adwokat diabła - i genialna rola Al'a Pacino
14. Matrix ale tylko 1 cz. :)
15. Wywiad z wampirem :)
16. Underworld
17. Przerwana lekcja muzyki nie wiem czemu - po prostu mi się podoba :)
itd. :) długo bym wymieniała :P
[ Dodano: 2009-02-04, 16:43 ]
a z bajek Kung Fu Panda
napisał/a:
MonikaDaria
2009-02-04 16:44
1. Kolekcjoner kości
2. W imię ojca
3. Filadelfia
4. Szklana pułapka 3
5. Tunel
i tyleż polskich
1. Nigdy w życiu
2. Kogel mogiel
3. U pana boga za piecem
4. Dług
5. Reich
2. W imię ojca
3. Filadelfia
4. Szklana pułapka 3
5. Tunel
i tyleż polskich
1. Nigdy w życiu
2. Kogel mogiel
3. U pana boga za piecem
4. Dług
5. Reich
napisał/a:
Anetka1
2009-02-04 20:49
Krwawy Diament
Lejdis
Desperatki
Adwokat Diabła
Ojciec Chrzesny
i ciężko wymienić mi więcej ulubionych
Lejdis
Desperatki
Adwokat Diabła
Ojciec Chrzesny
i ciężko wymienić mi więcej ulubionych
napisał/a:
Itzal
2009-02-04 21:25
KRUK
Underworld
The Ghost and the Darkness
Tarantino we wszelkich odslonach
Goryle we mgle
Tombstone ("Jestem Wyatt Earp" "Taa, jasne " )
Leon Zawodowiec
The Mexican
Heat (Gorączka)
Wszystko o Alien
Snatch (Przekręt)
Grzeszna miłosc
Tanczący z wilkami
Cinderella Man (i tekst "Becouse now I know what I'm fighting for...(...) For milk"
Hotel Ruanda
aaa, chyab za duzo, juz minelam 10
Underworld
The Ghost and the Darkness
Tarantino we wszelkich odslonach
Goryle we mgle
Tombstone ("Jestem Wyatt Earp" "Taa, jasne " )
Leon Zawodowiec
The Mexican
Heat (Gorączka)
Wszystko o Alien
Snatch (Przekręt)
Grzeszna miłosc
Tanczący z wilkami
Cinderella Man (i tekst "Becouse now I know what I'm fighting for...(...) For milk"
Hotel Ruanda
aaa, chyab za duzo, juz minelam 10
napisał/a:
tajla
2009-02-05 07:59
śwetny jest
miłe zaskoczenie
mało kto zna ten film
napisał/a:
Itzal
2009-02-05 08:01
hehe, ja go pierwszy raz oglądalam lata temu, nie wiem, chyba gdzies w podstawówce, albo na poczatku sredniej szkoly- a Diane w ogole bardzo podziwiam
napisał/a:
Misiaq
2009-02-05 09:35
Nie zmieścił się w mojej "10", ale jest 11 albo 12
napisał/a:
tajla
2009-02-05 11:57
no nie ...kurka tylu rzeczy sie wyrzekła....
Niesamowita kobieta, zawsze była dla mnie wzorcem aby marzyć
szkoda ,że mało go daja w tv
[ Dodano: 2009-02-05, 12:17 ]
aaaaaaaaa zaponiałam jeszcze
K-PAX
Niesamowita kobieta, zawsze była dla mnie wzorcem aby marzyć
szkoda ,że mało go daja w tv
[ Dodano: 2009-02-05, 12:17 ]
aaaaaaaaa zaponiałam jeszcze
K-PAX
napisał/a:
iwa_ch
2009-02-06 10:52
Troja
Pearl Harbor
Rozważna I Romantyczna
Dirty Dancing
U pana Boga w ogródku
Zejscie
Efekt motyla
Lista Schiindlera
Zielona Mila
Braveheart
Pianista
Milczenie owiec
Pearl Harbor
Rozważna I Romantyczna
Dirty Dancing
U pana Boga w ogródku
Zejscie
Efekt motyla
Lista Schiindlera
Zielona Mila
Braveheart
Pianista
Milczenie owiec
napisał/a:
Iria
2009-02-08 23:11
1. Amelia
2. Constantine
3. Bardzo długie zaręczyny
4. Kropka nad i
5. Equilibrium
6. K-Pax
7. Dowód życia
8. Matrix (tylko I cz.)
9. Francuski pocałunek
10. Cela
2. Constantine
3. Bardzo długie zaręczyny
4. Kropka nad i
5. Equilibrium
6. K-Pax
7. Dowód życia
8. Matrix (tylko I cz.)
9. Francuski pocałunek
10. Cela