10 ulubionych filmów
napisał/a:
~gość
2010-08-24 00:14
tak jak i ja tak samo mam zresztą z Cruisem :P
napisał/a:
WyluzowanaMama
2010-09-07 14:00
Moja 10 :
1. 21 gramów
2. Chłopiec z latawcem
3.W pogoni za szczęściem
4.Kac Vegas
5.Poznaj mojego tatę
6.Ojciec chrzestny I- III
7.Nostalgia anioła
8.Smażone zielone pomidory
9. Czułe słówka
10.Jestem legendą
1. 21 gramów
2. Chłopiec z latawcem
3.W pogoni za szczęściem
4.Kac Vegas
5.Poznaj mojego tatę
6.Ojciec chrzestny I- III
7.Nostalgia anioła
8.Smażone zielone pomidory
9. Czułe słówka
10.Jestem legendą
napisał/a:
Escherichia1
2011-01-03 00:02
1. From Hell
2. Donnie Darko
3. Fight Club
4. Red Dragon, Silence of the lambs, Hannibal (czyli cala seria z Lecterem ;) ]
5. Seven Pounds
6. Boondock Saints
7. Edward Scissorhands
8. The Notebook
9. Meet Joe Black
10. Snatch
i wiele innych :)
2. Donnie Darko
3. Fight Club
4. Red Dragon, Silence of the lambs, Hannibal (czyli cala seria z Lecterem ;) ]
5. Seven Pounds
6. Boondock Saints
7. Edward Scissorhands
8. The Notebook
9. Meet Joe Black
10. Snatch
i wiele innych :)
napisał/a:
~gość
2011-01-03 00:07
Escherichia, dooobre filmy
napisał/a:
Escherichia1
2011-01-03 00:16
;)
napisał/a:
~gość
2011-02-22 21:56
nam sie podobał
a dzis obejrzymy Siedem
a dzis obejrzymy Siedem
napisał/a:
Krakoos
2011-05-31 10:30
Kolejność przypadkowa, tego się nie da określić
American beauty
Forrest Gump
Matrix (tylko 1 część)
Gladiator
Piękny umysł
300
Pulp Fiction (generalnie cały Tarantino)
Przekręt
Obcy (trylogia)
Ojciec Chrzestny
American beauty
Forrest Gump
Matrix (tylko 1 część)
Gladiator
Piękny umysł
300
Pulp Fiction (generalnie cały Tarantino)
Przekręt
Obcy (trylogia)
Ojciec Chrzestny
napisał/a:
ewelka123111
2012-06-14 18:15
GIA
Zielona mila
Miasto aniolow
Oszukana
Przerwana lekcja muzyki
Siostry magdalenki
Ucieczka w milczenie
Byl sobie chlopiec
W ciszy
Zielona mila
Miasto aniolow
Oszukana
Przerwana lekcja muzyki
Siostry magdalenki
Ucieczka w milczenie
Byl sobie chlopiec
W ciszy
napisał/a:
Mavs
2012-06-14 23:46
Kolejność przypadkowa:
Władca Pierścieni
Gladiator
Star Wars
Indiana Jones (1 i 3)
Skazani na Shawshank
Rocky (I,II,III,IV,VI)
Top Gun
Batmany Nolana
Prestiż
Epoko Lodowcowa 1
Człowiek z Blizną
Szybcy i Wściekli cała seria
Pamiętnik
Step up 1
Piraci z Karaibów (1 i 2)
Skarb Narodów
Trochę za dużo, ale nie mogłem bardziej skrócić xD
Władca Pierścieni
Gladiator
Star Wars
Indiana Jones (1 i 3)
Skazani na Shawshank
Rocky (I,II,III,IV,VI)
Top Gun
Batmany Nolana
Prestiż
Epoko Lodowcowa 1
Człowiek z Blizną
Szybcy i Wściekli cała seria
Pamiętnik
Step up 1
Piraci z Karaibów (1 i 2)
Skarb Narodów
Trochę za dużo, ale nie mogłem bardziej skrócić xD
napisał/a:
~gość
2012-06-15 21:58
u mnie:
Genialny Monty Python na pierwszym miejscu
Oczywiście Pulp Fiction i ogólnie Tarantino
Skazani na Shawshank
Lot nad kukulczym gniazdem
Star Wars naturalnie :P
Leon zawodowiec
Hanibal :)
Forrest Gump
Boondock Saints
Donnie Darko
Gran Torino mi się podobał. Clint Eastwood wie jak się kręci filmy :)
Alien i Terminator :P
Klasyka - Ojciec chrzestny i Indiana Jones
Nowy Batman i pierwsze trzy starego.
Seven Pounds
Fight Club
musiałabym więcej czasu spędzić, bo sporo tego
Genialny Monty Python na pierwszym miejscu
Oczywiście Pulp Fiction i ogólnie Tarantino
Skazani na Shawshank
Lot nad kukulczym gniazdem
Star Wars naturalnie :P
Leon zawodowiec
Hanibal :)
Forrest Gump
Boondock Saints
Donnie Darko
Gran Torino mi się podobał. Clint Eastwood wie jak się kręci filmy :)
Alien i Terminator :P
Klasyka - Ojciec chrzestny i Indiana Jones
Nowy Batman i pierwsze trzy starego.
Seven Pounds
Fight Club
musiałabym więcej czasu spędzić, bo sporo tego
napisał/a:
postmortem69
2012-06-16 01:03
Jak 10, no to 10 :
10 angielskojęzycznych:
The Meaning of Life - Terry Jones
Monty Python and the Holy Grail - Terry Gilliam, Terry Jones
Life of Brian - Terry Jones
Requiem for a Dream - Darren Aronofsky
Fight Club - David Fincher
Memento - Christopher Nolan
Braveheart – Mel Gibson
The Machinist – Brad Anderson
Moon - Duncan Jones
Dead Poets Society - Peter Weir
10 nieangielskojęzycznych:
Oldboy - Chan-wook Park
Memories of Murder - Joon-ho Bong
Infernal Affairs - Wai-keung Lau
Brother 2 - Aleksey Balabanov
Bienvenue chez les Ch'tis - Dany Boon (ale tylko z polskim lektorem!)
12 - Nikita Mikhalkov
Cidade de Deus - Fernando Meirelles
Assassin(s) - Mathieu Kassovitz
Underground - Emir Kusturica
La reine Margot - Patrice Chéreau
i 10 polskich:
Seksmisja – Juliusz Machulski
Miś – Stanisław Bareja
Brunet Wieczorową Porą – Stanisław Bareja
Rozmowy Kontrolowane – Sylwester Chęciński
Psy – Władysław Pasikowski
Dom Zły - Wojciech Smarzowski
Dzień Świra – Marek Koterski
Testosteron - Tomasz Konecki, Andrzej Saramonowicz
Rejs – Marek Piwowski
Stawka Większa Niż Życie - Andrzej Konic, Janusz Morgenstern
kolejność nie do końca przypadkowa
10 angielskojęzycznych:
The Meaning of Life - Terry Jones
Monty Python and the Holy Grail - Terry Gilliam, Terry Jones
Life of Brian - Terry Jones
Requiem for a Dream - Darren Aronofsky
Fight Club - David Fincher
Memento - Christopher Nolan
Braveheart – Mel Gibson
The Machinist – Brad Anderson
Moon - Duncan Jones
Dead Poets Society - Peter Weir
10 nieangielskojęzycznych:
Oldboy - Chan-wook Park
Memories of Murder - Joon-ho Bong
Infernal Affairs - Wai-keung Lau
Brother 2 - Aleksey Balabanov
Bienvenue chez les Ch'tis - Dany Boon (ale tylko z polskim lektorem!)
12 - Nikita Mikhalkov
Cidade de Deus - Fernando Meirelles
Assassin(s) - Mathieu Kassovitz
Underground - Emir Kusturica
La reine Margot - Patrice Chéreau
i 10 polskich:
Seksmisja – Juliusz Machulski
Miś – Stanisław Bareja
Brunet Wieczorową Porą – Stanisław Bareja
Rozmowy Kontrolowane – Sylwester Chęciński
Psy – Władysław Pasikowski
Dom Zły - Wojciech Smarzowski
Dzień Świra – Marek Koterski
Testosteron - Tomasz Konecki, Andrzej Saramonowicz
Rejs – Marek Piwowski
Stawka Większa Niż Życie - Andrzej Konic, Janusz Morgenstern
kolejność nie do końca przypadkowa
napisał/a:
Hecate
2012-06-26 11:52
Old Boy (Najlepszy film jaki kiedykolwiek dane mi było oglądać. Zaskakujący na każdym kroku. Majstrersztyk.)
Keeping Mum (Bardzo BARDZO dobry film, polecam fanom czarnych komedii.)
Cała seria z Hannibalem.
Bathory.
Dark Water.
Miasto Aniołów.
Requirem dla snu.
Practical Magic.
Amelie.
Chocolat.
Sunshine.
The Shining.
i wiele, wiele więcej... :)
Kiedyś nie mogłam przetrawić science fiction, teraz po pozytywnym zaskoczeniu Prometeuszem, mój K. powoli puszcza mi wszystkie Alieny. Chyba się przekonam
Keeping Mum (Bardzo BARDZO dobry film, polecam fanom czarnych komedii.)
Cała seria z Hannibalem.
Bathory.
Dark Water.
Miasto Aniołów.
Requirem dla snu.
Practical Magic.
Amelie.
Chocolat.
Sunshine.
The Shining.
i wiele, wiele więcej... :)
Kiedyś nie mogłam przetrawić science fiction, teraz po pozytywnym zaskoczeniu Prometeuszem, mój K. powoli puszcza mi wszystkie Alieny. Chyba się przekonam