Moja historia, moje rozstanie

napisał/a: kuba063003 2016-07-04 19:51
Moja historia pewnie będzie podobna do innych, może i nawet identyczna. Wiadomo jednak, że każdy przeżywa swoje problemy i cierpi na swój sposób. Szukam zapomnienia, ulgi w cierpieniu, w zasadzie to wszystkiego co pozwoli mi przeżyć ten okropny czas rozstania.

Ale od początku - jestem 22 letnim studentem ze Śląska. Byłem z moją dziewczyną przez 5 lat. Do dzisiaj byliśmy ostatnią parą z licealnych par, które przetrwały. Ten czas z nią był dla mnie jak lek na wszystkie problemy. Poznaliśmy się w 1 klasie liceum, ale nie była to miłość od pierwszego wejrzenia. Spodobała mi się dopiero po pewnym czasie, jednak ja musiałem się starać cały rok, żeby usłyszeć że warto spróbować. Po drodze jednak nie miałem lekko - za pierwszym podejściem dostałem po prostu kosza. Ale nie poddałem się i coś się z tego urodziło.