Ile za dobrego fotografa i kamerzystę?

napisał/a: briho 2012-03-01 23:55
daffodil napisal(a):my zrezygnowaliśmy z jakiegokolwiek wywoływania przez naszych fotografów. Powiedzieli, że koszt taki jak w salonie, bo po prostu pójdą i wywołają gdzieś. Więc wolimy znaleźć lepszą ofertę i wywołąć sami


Prawdę mówiąc nie rozumiem takiego podejścia. Sam jestem fotografem i nie wyobrażam sobie "wywoływać" zdjęć w pierwszym lepszym fotolabie. Jeśli poważnie podchodzi się do tego zawodu i szanuje klientów, to zapewnia się im najwyższą możliwą jakość. A taką można osiągnąć jedynie pracując na wysokiej klasy, skalibrowanym monitorze i drukując zdjęcia w sprawdzonym, profesjonalnym laboratorium (absolutnie nie w żadnych "mediamarketach" i tym podobnych). Tylko wtedy fotograf ma pewność, że to co widzi u siebie na monitorze będzie zgadzało się z tym co zobaczy na odbitkach. Podsumowując krótko - Wasi fotografowie nie traktują swojej pracy poważnie.

Natomiast jeśli chodzi o ofertę za 1300 zł - jest to bardzo tanio za taki zakres usługi, przy założeniu oczywiście, że fotograf prowadzi legalną działalność. Radzę upewnić się, czy aby na pewno dostaniecie rachunek za usługę, no i koniecznie spiszcie z fotografem umowę.
napisał/a: cranium84 2012-03-02 02:08
gerberek napisal(a):pełen reportaż ślubny obejmuje:

Przygotowania
Błogosławieństwo
Ceremonia
Wesele
Sesje Plenerową
20 odbitek 10x15cm z wesela
Album 30x30 (20kart)
10 odbitek 10x15cm z sesji plenerowej
plener narzeczeński w cenie
Cena to 1300zł.

czy to dobra oferta?


Najpierw nalezy zobaczyć zdjecia by móc ocenić.

Bo to tak jak by się spytać: Czy szynka 1kg za 5 zł to dobra oferta? Oczywiście ze tak ! bardzo dobra. tylko ze to nie będzie szynka...... to nawet nie będzie produkt szynkopodobny z dużą ilością wody i soli.

Powiem tylko, że niestety nie da się na dobrym poziomie wykonać tej usługi w takiej cenie do niej nie dopłacając.
A zakładajac, że nikt nie będzie dopłacał do tego co robi to odpowiedź nasówa się sama.